fredag 13 augusti 2010

Varför?

Ja, varför börja övningsköra när man snart ska fylla 42 :) de är kanske inte så konstigt egentligen. Intresset för att åka mc började redan i unga år, vi åkte mycket mc jag och min då varande man. Vi åkte till och med upp till norra Finland och hem igen. Så mc åkningen har ju funnits där men sen fick vi barn (3 st underbara ungar) och min tid var uppslukad av att ta hand om dem. tillslut var de så stora, att jag skulle kunna övningsköra, men mitt i allt detta blev det skilsmässa mellan mej och min då varande man. och allt blev lagt på is.
Men så i våras eller försommaren bestämde jag och min nuvarande kille att det var dags att ta tag i mc körningen (han är oxå en mc kille) och efter som jag hade min mc och ett lämp så bestämdes det att vi skulle fixa till min mc och jag skulle äntligen börja övningsköra på riktigt. och i den vägen är det :) De finns ingen hemma som måste ha min hjälp hela tiden så varför inte ta vara på det och ut och göra något som både jag och Kai är intresserade av, Köra mc:)

1 kommentar:

  1. Joo. täytyy tehdä sitä, mistä pitää.
    Hyvä ajoilmoja ja kohteita teille.. Halit.

    SvaraRadera