torsdag 28 juli 2011

Idag en vända till Borås!

Idag tänkte vi åka in till Sotarn i Borås för att kolla om de har någon bra pelletskamin, så vi bestämde oss för att ta hojarna dit.
Vi åkte via Vänga, Bredared, Sandhult, Sandared och sen till Ramnaslätt där Sotarn har sitt. Tyvärr var de stängt så då var det bara att åka vidare så vi åkte till Verktygsboden som ligger på andra sidan stan borta på Brämhult. Efter att varit där o köpt de kai skulle ha så tog vi gamla R40 till Rångedala sen till Varnum (där finns en vägsträcka Kai gillar att köra) Där ifrån via Tärby till Fristad och sen hem :) en runda på ca 7-8 mil ungefär.


(Glömde helt att ta något foto från rundan :) men men får sätta in en bild på mitt däck)

1 kommentar:

  1. Kommenterade just den typiska Sverigebilden på din Fotoblogg och allt som rör MC ser mina ögon...så jag klicka mig hit och småler....
    Du förstår varför när du kollar in min logga på min hantverksblogg.....jag tog MC-kort när jag var 56.....det var en dröm som jag förverkligade och det är så himlars kul!
    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera